Tuesday 13 May 2014

SPECTRA M1 DOUBLE PUMP (LIMITED RELEASE!!)

Hi UOALS...

Admin nak share sedikit info mengenai breastpump Spectra M1 yang hot ni.. 

Breastpump Spectra M1 adalah di antara breastpump yang paling ramai pembeli dan mereka amat berpuas hati dengan sedutannya (suction). 

Spectra M1 berasal dari KOREA. Pada asalnya breastpump ini merupakan single pump & anda boleh membeli BREASTSHIELD untuk menjadikannya DOUBLE PUMP. Warranty motor pam yang diberikan oleh SpectraBabyMalaysia adalah selama 6 BULAN sekiranya terdapat sebarang masalah pada motor.
SPECTRA M1 ini direka lebih kecil/ringan berbanding Spectra 3 dan Spectra Dew iaitu hanya seberat 500g kerana keperluan/kehendak pelanggan. Dimana berat Spectra 3 adalah 1.2kg & Spectra Dew 1.6kg masing2. Walau bagaimanapun kesemua pam Spectra mempunyai suction/sedutan yang amat baik dan bagus. Cuma perbezaan yang ketara adalah dari segi beratnya.

Spectra M1 juga mempunyai rechargable bateri yg bertahan selama 3 JAM selepas di cas. Sekiranya anda membeli Spectra M1, anda harus mengecas selama 12 jam untuk PERTAMA KALI dan kemudian 6 jam untuk kali2 seterusnya bg mengecas baterinya.

Spectra M1 ni mempunyai massage mode sebelum ia ditukarkan kepada mode pumping. Ia juga mempunyai 5 level sedutan yang perlu disesuaikan dengan kekuatan sedutan yg diperlukan(keselesaan) oleh setiap individu masing2.

Spectra M1 juga mempunyai 'anti backflow' yang menghalang susu dari masuk ke dalam tiub pam yang boleh merosakkan motherboard pam.

Pam ini merupakan pam terbaik pada pendapat admin dan terbukti apabila ramai pembeli berpuas hati dengannya. Walau bagaimanapun harga nya adalah sedikit mahal. Tetapi tidaklah terlalu mahal sekiranya dibandingkan dgn pam2 lain.

Akhir kata. Pam ni.. is really worth to buy.... 
INBOX kami dihttps://www.facebook.com/messages/sayangibuenterprise 


DOUBLE PUMP SPECTRA M1 LIMITED RELEASE...



APA ANDA DAPAT???
# SPECTRA M1 BREASTPUMP
# 2 PIECES SPECTRA BOTTLE
# 2 ANTIBACKFLOW SYSTEM
# 1 Adapter
SEMUA 2 SET LA KAN...NANTI CAMANE NAK PAM.. KALAU XCUKUP BARANG2NYE.. hehe

FREEGIFTS: 25 UNIT AUTUMNZ PLASTIC STORAGE 

RM 460
016 3010 612
Inbox kami: https://www.facebook.com/messages/sayangibuenterprise
Cod: Tesco setia alam, putrajaya, bangi dan kajang



No comments:

Post a Comment